tisdag 22 december 2009

Fix o planering inför julen....

Idag har jag faktiskt haft lite o göra på jobbet, skönt dagarna blir inte så sega då. Å som jag skrev tidigare åt jag lunch med "Skalman" idag mycket trevligt :-)
Hoppas ni får en trevlig jul och nyår uppe i norr (jag ska tänka lite extra på dig/er)
glömde ju förresten fråga om du skulle köra upp? ;-)

Efter jobbet åkte jag och mötte upp Jocke som var på julklappsjakt, han hade gett upp stan och åkt tillbaka till Erikslund. Förstår honom skulle jag oxå ha gjort. Vi har lyckats hitta de flesta julklapparna men lite sista minuten-fix blir det imorgon som varje år, att man aldrig lär sig.....
Affärer som är farliga att släppa in mig i är leksaksaffärer och Djurmagazinet finns mycket roligt att handla där och det är ju så kul och ge bort paket och se hur glad den som får det blir tur Jocke är med och stoppar mig annars skulle det bli väldigt dyrt. ;-p

Hur ser er jul ut i år? Detta är vår planering....

Julafton - Gröt hos Papps & Kicks med Helena & Pernilla med familjer, sen hem och förbi hos Lasse innan vi åker hem och har lite eget julmys hemma bara älsklingen och jag (o Skrutten såklart) *kärlek*
Juldagen - Middag hos Farmor med Pappa & Gaud
Annandagen - Hem till mamma för lite julmys med henne och broder, blir nog lite sällskapsspel om jag känner oss rätt :-p
27dec - Julfirandet fortsätter fast idag skippar vi julmaten och gör "vanlig" 3-rätters istället.
Nette, Jocke och Jasmine kommer hit, vi ska se om "tomten har värpt några ägg" ;-p

Ja som ni ser är det fullt upp! :-)

Nu ska jag försöka göra en lista på vad som ska fixas imorgon annars kommer jag glömma hälften.

Trevlig kväll!

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar