onsdag 23 december 2009

Aaaaarg!!

Å va arg och irriterad jag är idag!!! Igår kväll när jag stoppade min mobil på laddning vart det förmodligen kortslutning i batteriet så nu funkar den inte, den säger att jag ska stoppa i ett Sony Ericsson batteri ja va F*N tror den att det sitter i??? typ samma som det varit hela tiden!!! Pucko! Så när jag slutar idag blir att åka till MediaMarkt och de skulle bara våga säga att jag får betala för ett nytt batteri... det kan de glömma, telefonen är inte ens 2mån gammal. GRR....!!!

Å när jag kommer till jobbet har telefonerna här också fnatt precis som igår morse, men nu hade jag ju fått lära mig av Helpdesk igår hur jag skulle göra så jag kunde fixa det själv utan att ringa dem :-)

Blir spännande och se hur den här dagen slutar........ Frågan är om jag vill veta?! :-/

Fortsättning följer.......

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar