söndag 20 december 2009

Härlig lördag :-D

Nu är det mitt i natten o jag ska snart gå o sova, ska bli riktigt skönt har bytt sängkläder idag, brukar passa på o göra det när jag kan njuta av det ordentligt utan att klockan ringer o man ska stressa iväg till jobbet.

Jag har haft en kanondag, förmiddan ägnades åt lite städning och tvätt men sen började det roliga. Åkte o hämtade min gudson Anton som bestämt att han skulle komma hit o leka idag.
Vi lekte med tågbanan som är väldigt populär, byggde lego o kastade boll (kattens skumgummiboll för att minimera risken för större skador ;-p) efter det tog vi en fikapaus med film och då slumrade han lite i fotöljen, sötisen. När han vaknade var det full fart igen o då var det bollen som gällde. ;-) Å jag höll ju på o glömma! Vi skrev en önskelista till tomten också hoppas bara att tomten hinner få den i tid. :-p Tror vi hade lika roligt o mysigt båda två. :-D
När mamma o pappa kom o hämtade honom sa han att det var tråkigt hemma o att han ville åka till "Märta" (han kallar mig det) igen en annan dag, klart han får det lilla goding!

När Anton åkt hem var det bara att sätta fart med maten (kycklingwraps) o vänta på nästa gäster, mamma o hennes väninna Josse kom hit och spelade lite kort bla. Riktigt trevligt var det även om det hade kunnat gå lite bättre men jag förlorade inte varje gång iaf. ;-)

Jocke är i Virsbo han visste inte om han skulle komma hem inatt eller imorgon, har inte fått tag på honom så han har säkert somnat hos någon o kommer hem imorgon för har han somnat så hör han inte ens om det skulle vara krig utanför. Jag hoppas/tror iaf att han haft roligt det brukar han ha när han är i byn.

Imorgon ska jag se om jag lyckas lägga upp lite bilder från dagen, orkar inte börja fippla med det nu.

Sov gott alla!

Kram o Go´natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar