fredag 25 december 2009

God fortsättning.....

Hoppas alla hade en mysig Julafton.
Vi var i Virsbo på förmiddagen igår och firade lite med mina svärföräldrar, svägerskor och alla barnen. Alltid lika roligt att träffas, vi är ju alla lite småknasiga så det kan ju inte bli annat än roligt..... Johanna var lycklig för hon fick många "Skruttar" (paket från Skrutten) senare på dagen fick Jocke ett mms från Helena där Johanna står och leker med Pippi-huset som hon fick av Skrutten ;-) Kul när julklapparna blir populära. :-D
Jockes kusin Theresé och faster Inger kom också förbi en snabbis.

Efter Virsbo åkte vi förbi Lasse och tog en snabb fika och lämnade en julklapp innan vi åkte hem och hade en mysig julaftonskväll bara älsklingen och jag. Skönt att vara hemma för en gångs skull och mysa med varandra istället för att stressa runt "halva Sverige".

Världens bästa svärfar :-D


































(hade skrivit flera kommentarer till de här bilderna men då hamnade bilderna huller om
buller och jag fick ingen ordning på det så jag gav upp. )
Idag (Juldagen) vi varit hos Farmor och ätit lite julmat tillsammans med Pappa och Gaud.
Jättetrevligt var det, ni vet hur glada barn kan bli över sina julklappar....?!
Gaud slår nog det men det är kul och ge till någon som blir så glad
Här är hon bakom sin julklapp som hon fick av oss.










Den här söta snögubben fick Farmor av Pappa och Gaud inuti har den en flaska vin. En mycket bra snögubbe mao ;-p












Farmor :-)










(Ser att min kamera ligger en dag efter på datumet får försöka komma ihåg att ändra det imorgon.)

Nu ska älsklingen och jag mysa med lite ost och kex och självklart blir det vin till ;-)
Ha en riktigt trevlig kväll!
/KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar