fredag 18 december 2009

Nykomling :-)

Vad kan passa bättre än att starta sin blogg på en fredag? ;-)
Jag tänkte att jag skulle göra ett försök att skriva enegen blogg istället för att bara följa andras. Får se hur det går.....

Om jag ska berätta kort om mig själv så är jag en klantig och småtokig tjej med många smeknamn som ni nog kommer få veta flera av framöver, jag är 28år och bor i hus med min sambo Jocke och en katt som är precis som sin matte och husse och aldrig blir riktigt vuxen ;-) Om hennes tokerier kommer ni nog få läsa en hel del eftersom vi inte har några barn (än) som jag kan skriva om.
Jag jobbar som säljare på ett företag där jag trivs kanon även om det just nu är lite turbulent.
Mer får ni veta vartefter.....

Ikväll har vi bara slappat blir ofta sååå trött på fredagkvällar när jag kommer hem och slappnar av.

Imorgon blir det upp hyfsat tidigt och städa sedan ska jag hämta vår lilla gudson som bestämt att han ska komma hit och leka med tåg och den "blå bilen" haha sötis.
På kvällen kommer mamma, Josse och Ellie hit vi ska äta lite mat och spela spel blir roligt :-D
Kommer nog kunna berätta om en hel del tokigheter under morgondagen.....

Om ni undrar vart Jocke kommer vara så ska han på nåt "jippo" i Virsbo med sina systersöner.
Var några band som skulle spela i Folkets Hus där.

Nu ska jag gå och lägga mig så jag är pigg imorgon.

Sov gott alla!


//Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar