onsdag 23 december 2009

Änligen är den här dagen snart slut!

Vilken dag! :-/
Segt som bara den på jobbet, tur man har trevliga kollegor o surra med för att få tiden att gå.

Å ingen mobil har jag haft, va "naken" man känner sig utan är den inlämnad och blir väl borta typ 3v. var tydligen nåt med mjukvaran som pajat, fick en lånetelefon, värdelös men jag kan iaf ringa o skicka sms. :-D Men jag har inte alla nummer kvar...

Efter vi lämnat in min mobil fortsatte julklappsjakten, gick faktiskt rätt smärtfritt men tålamodet prövades lite då och då. Å idag var det jag som hade minst tålamod annars brukar det vara tvärtom. ;-)

När vi äntligen vara klara med alla paketen kopplade vi av med årets första skinksmörgås ååååå va gott det är! :-D

Var nyss in på Facebook och hade fått detta inlägg från min vän Ankie (vi är gudföräldrar till hennes lilla Anton)

"Hej! Anton var så söt i dag när vi satt och åt.. för att han skulle få i sig maten så lekte nicklas med han att han skulle äta upp allas bilar men din ville han inte äta för då kunde inte du komma till jobbet :) kramisar"

Barns kommentarer är verkligen härliga! :-D

Nu är det dags att fixa lite och sen hopp i säng, klockan ringer 06:30 *pip* då är det dags att fara till Virsbo för lite julfirande. Kommer bli jättemysigt.:-D

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig Julafton!

/KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar