fredag 8 januari 2010

Körkort!!! :-D

Min älskling tog körkort igår (torsdag 7 jan) !!! :-D
Å va glad jag är för hans skull och stolt är jag också han har varit så duktig med pluggandet och körningen.

När han var klar kom han förbi mig på jobbet och hämtade bilnyckeln och mitt kort, tänkte nästan att nu får jag inte se honom nåt mer hahaha...

Men det fick jag..... han kom och hämtade mig när jag slutade och då åkte vi till Virsbo och Papps & Kicks, vi firade lite med tårta innan han stack iväg och träna och jag stannade kvar hos dem, sen åt vi Tacogratäng MUMS innan vi åkte hem.

Jag kan nog vänja med att sitta bredvid, iaf när man ska åka 66:an för den är så sjukt tråkig.

Imorse fick jag skjuts till jobbet får se om jag har sån tur så jag blir hämtad när jag slutar eller om jag får ta bussen hem, det beror på vart han är och far någonstans. Jag tror det lutar mest åt bussen.

Nu måste jag sätta fart så det blir helg nångång :-D

Grattis igen Älskling. Jag älskar dig! <3

Trevlig helg till er alla.

/Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar