måndag 4 januari 2010

Disney on Ice

Japp det var jag på igår i Globen med Kicks (bonussvärmor) och Jasmin (min svägerskas dotter). Vi hade en toppendag med fokus på Jasmin och hon var såååå nöjd. Hon fick en ny kompis oxå Lejonet Nala från Lejonkungen gosedjur och det första hon skulle göra när hon kom hem var att titta på Lilo & Stitch och dansa hula hula med sin blomkrans runt halsen, sötnosen. Jag har även fått det bekräftat av Nette (svägerskan) hihi... Roligt att hon gillade dagen, och jag/vi hade jättetrevligt oxå.
Vi hade perfekta platser i Globen och man fick ta bilder på showen, men endast för personligt bruk (såklart) så dessa kommer jag inte lägga ut här men däremot tog jag lite bilder på olika figurer ur programmet.
Nästa år har jag lovat att ta med Johanna (min andra svägerskas minsting) på "Disney on Ice" får se vilka andra barn som vill följa med tur man har några man kan låna som "täckmantel" hahaha.........









Idag var Jocke iväg och hade körlektion på morgonen, när han åkte förflyttade jag mig i soffan och kollade på Höök, hade gärna somnat om men måste försöka vrida tillbaka dygnet så det inte blir så jobbigt när man börjar igen på torsdag. Efter vi hade ätit lunch åkte vi ut till mamma hon behövde hjälp med en garderob och jag skulle låna en video av brorsan, när vi ändå var där var vi lite sociala också ;-)

Ha en trevlig kväll alla!

***Kram***








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar